وقت ارتقاء به سرویس میزبانی VPS (سرویس اختصاصی مجازی) نرسیده!؟

وب سایت شما به مرور پیشرفت می کند و بازدید کنندگان بیشتری را جذب خود خواهد کرد و بدین ترتیب منابع مورد نیاز وب سایت نیز افزایش می یابد. اما آیا وب سایت شما قادر خواهد بود با همین برنامه میزبانی فعلی به تمامی درخواست های بازدیدکنندگان پاسخ دهد؟ آیا سرویس میزبانی فعلی، منابع لازم برای اجرای وب سایت در حال رشد شما را دارد؟

میزبانی اشتراکی یک نقطه شروع فوق العاده برای اکثر کسب و کارهای کوچک و وب سایت ها است. اما، چون وب سایت شما به مرور رشد کرده و نیاز به منابع بیشتری پیدا می کند، ممکن است با مشکل کمبود منابع مورد نیاز مواجه شود و کارایی و عملکرد آن تا حد زیادی کاهش پیدا کند. آیا زمان مناسب برای ارتقا به یک سرویس میزبانی VPS فرا رسیده است؟

در ادامه شش دلیل برای اینکه چرا شما باید سرویس خود را به برنامه میزبانی VPS ارتقا دهید، عنوان شده است:

  1. پشتیبانی از کاربران همزمان

هنگامی که ترافیک شما افزایش پیدا می کند، منابع اشتراکی ممکن است پاسخگوی نیاز شما نباشند. عملیاتی مانند دسترسی همزمان کاربران به صفحات وب، ارسال و دریافت ایمیل، خرید کالاها، امکانات گفتگوی مجازی، دانلود فایل ها، ارسال پست در فروم ها (انجمن ها) و… می توانند باعث تحت فشار قرار گرفتن وب سایت شما شود.

این موارد «نقاط ورود» نامیده می شوند.

بیشتر پلان های میزبانی اشتراکی در هر میکرو ثانیه ۴۰ نقطه ورود یا کمتر را پشتیبانی می کنند. اگر از این محدودیت تجاوز شود کاربران یک صفحه خالی (blank page) مشاهده می کنند. این موضوع می تواند عملکرد وب سایت شما را مختل کند و باعث شود کاربران وب سایت شما را ترک کنند. مطالعات نشان داده اند که بیش از ۶۰٪ از بازدیدکنندگان انتظار دارند که یک صفحه در کمتر از ۵ ثانیه بارگزاری شود.

برای کمک به کاربران در وب سایت های در حال رشد، برخی از پلان های VPS بدون محدودیت نقاط ورود می باشند و اجازه می دهند تا در هر لحظه بتوانید به تعداد زیادی از کاربران به صورت همزمان خدمت رسانی کنید.

  1. ساخت سایت ها و برنامه های پیچیده و حرفه ای تر

یک وب سایت ساده می تواند بدون مشکل روی سرورهای اشتراکی اجرا شود. با این وجود، عملکرد سرور در هنگام بارگزاری تعداد درخواست های زیاد در یک زمان واحد می تواند بسیار کاهش یابد. هرچه یک وب سایت و یا برنامه رشد کند، برای حفظ عملکرد خود به قدرت پردازش بیشتری نیاز دارد.

با استفاده از سرویس میزبانی VPS عملکرد و سرعت وب سایت شما به میزان قابل توجهی بهبود پیدا می کند و در هر لحظه می تواند تعداد زیادی از درخواست ها را اجرا کند. سرویس های VPS با استفاده از چند هسته پردازش، سرعت بالایی برای اجرای وظایف خود خواهند داشت. مهم نیست که وب سایت شما به چه میزان رشد پیدا کند، یک سرویس میزبانی VPS وب سایت شما را همواره به بهترین نحو ممکن میزبانی و اجرا خواهد کرد.

 

  1. نگه داشتن جریان ترافیک به طور روان

اگر پردازنده (CPU) سرور را مغز عملیات در نظر بگیریم، I / O (ورودی / خروجی) به عنوان رگ ها و شریان هایی هستند که داده ها و درخواست های کاربران شما را به طور روان انتقال می دهند. محیط های VPS به مدیران سیستم اجازه می دهد که این شریان ها را در زمان های وجود ترافیک بالا “گسترش”دهند. منابع I / O مقیاس پذیر می توانند در زمان های افزایش حجم ترافیک درخواست های کاربران را اجرا کنند.

در یک سرویس میزبانی وب اشتراکی، با افزایش ترافیک، وب سایت کند شده و حتی از دسترس خارج خواهد شد. سرویس میزبانی VPS تضمین می کند که ترافیک را روان نگه داشته و وب سایت با سرعت مطلوب اجرا می شود.

  1. کاهش زمان بارگزاری و زمان انتظار صفحه

در یک میزبانی وب اشتراکی، تعدا زیادی سایت برای مقدار محدودی از حافظه (memory) رقابت می کنند. با توجه به اینکه حافظه سرور تمام فرایندهای وب سایت را در دست دارد، اگر وب سایت شما نتواند به مقدار حافظه مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند، سرعت بارگزاری صفحه و سایر فرایندها قطعا کاهش خواهد یافت.

اکثر سرویس های میزبانی VPS با پشتیبانی ۲۴ گیگابایت رم، زمان انتظار وب سایت را به میزان قابل توجهی کاهش داده و زمان پاسخگویی سایت را بهبود می بخشند. بدین ترتیب کاربران شما از مزایایی همچون سرعت بالای لود صفحات، پردازش سریعتر تراکنش، دانلود و آپلود سریعتر و بسیاری موارد دیگر بهره مند می شوند.

  1. ذخیره اطلاعات بیشتر

بسیاری از پلان های میزبانی وب مقدار فضای دیسک قابل توجهی را ارئه می دهند، اما محدودیت های اساسی (مانند تعداد فایل ها و پوشه ها که شما می توانید ذخیره کنید) نیز شامل می شوند. زمانی که منابع محدود می شود، به اشتراک گذاری منابع با چندین وب سایت دیگر می تواند باعث بروز مشکلات زیادی گردد.

بر خلاف سرویس های اشتراکی، پلان های میزبانی وب VPS مقیاس پذیر هستند و به شما امکان می دهند تعداد قابل توجهی از فایل ها را ذخیره کنید. فرقی نمی کند که شما میزبان یک گالری با هزاران عکس یا یک کتابخانه رسانه های با کیفیت بالا با فایل های ویدئویی بزرگ باشید، در هر صورت منابع سرویس های VPS برای میزان فضایی که وب سایت در حال رشد شما نیاز دارد، کافی خواهد بود.

  1. بیشترین میزان دسترسی در زمان افزایش ترافیک

یکی از نشانه های محبوبیت روزافزون سایت، می تواند دریافت اعلان هایی از شرکت ارائه دهنده سرویس میزبانی شما در خصوص تجاوز از محدودیت تعداد بازدید کننده باشد.

با فراتر رفتن سایت از حد مجاز، متحمل هزینه های بیشتری خواهید شد و یا دسترسی به سایت شما به طور کامل غیرفعال می شود. این موضوع می تواند به افزایش رشد وب سایت شما صدمه وارد کند.

سرویس میزبانی VPS اجازه می دهد تا هر ماه مقدار زیادی از داده ها را انتقال دهید و به شما این اطمینان را می دهد که سایت شما همیشه و زمانی که کاربران به آن نیاز دارند، در دسترس خواهد بود.

پلان های میزبانی اشتراکی یک نقطه عالی برای شروع هستند. شما می آموزید که چگونه یک وب سایت را اجرا کنید، اما با رشد وب سایت، باید از منابع پاسخگوی نیاز خود استفاده کنید. پلان های میزبانی وب VPS راه حلی کامل برای وب سایت در حال رشد شما است و با توجه به مقیاس پذیری آن همواره می توانید نیازهای خود را فراهم کنید. مسیرهاست پلان های مختلف VPS را به تناسب نیازهای کسب و کار با هر اندازه ارائه می دهد. اگر سوالی در مورد سرویس میزبانی VPS دارید، می توانید با تیم فروش ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه تو چیه؟ با ما در میون بزار

دیدگاه خود را ثبت کنید!
نام خود را وارد کنید