در این مقاله، در مورد اینکه چگونه می توانید  سایت وردپرس را  به یک میزبان وب جدید انتقال دهید  صحبت می کنیم. با استفاده از افزونه های مختلف از قبیل:Wp Migrate Db Pro-Manage Wp-Backup Buddy-Duplicator می توان انتقال وردپرس به هاست دیگر را انجام داد.

در اینجا افزونه All-in-One WP Migration رو به شما معرفی میکنیم که یکی از بهترین افزونه ها در این زمینه و ساخت شرکت معروف All-in-One است.

آموزش استفاده از افزونه: All-in-One WP Migration

پس از نصب و فعال سازی افزونه منویی با عنوان All-in-One WP Migration در پیشخوان سایت وردپرسی شما افزوده خواهد شد، روی آن کلیک کنید تا به مرحله خروجی گرفتن از اطلاعات سایت هدایت شوید.

در صورتی که دامنه خود را برای انتقال سایت تغییر داده‌اید و قصد دارید تا از دامنه جدید استفاده کنید مشابه تصویر  روی دکمه Add کلیک کرده و در فیلد اول نام دامنه فعلی و در فیلد دوم نام دامنه جدید را وارد کنید.

 

 

سپس روی Advanced options کلیک کنید و قسمت‌هایی از پایگاه داده را که نمی‌خواهید از آنها خروجی تهیه شود، تیک بزنید. این موارد می‌تواند شامل:

  • عدم خروجی از رونوشت‌ها در وردپرس
  • عدم خروجی از تصاویر و فایل های گرافیکی وردپرس
  • عدم خروجی از پوسته وردپرس
  • عدم خروجی از فایل‌های افزونه
  • و

 

 

در آخر روی دکمه Export To کلیک کنید و سپس با کلیک روی گزینه‌های Files، FTP، google Drive و… نوع خروجی از اطلاعات را به صورت دانلود فایل و یا آپلود در گوگل درایو انتخاب کنید.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید پس از خروجی گرفتن از سایت یک فایل با فرمت wpress. در اختیار شما قرار می گیرد، آن را دانلود کرده و ذخیره کنید.

 

 

انتقال وردپرس به هاست جدید:

وارد هاست جدید شوید و با یک پایگاه داده جدید وردپرس را در آن نصب کنید و پس از نصب وردپرس افزونه All-in-One WP Migration را نصب و فعال کنید، پس از فعال سازی افزونه به زیر منوی Import مراجعه کرده و مشابه تصویر زیر فایلی که با فرمت wpress. در مرحله قبل دانلود کردید را انتخاب کرده و در آن آپلود کنید.

 

 

 

 

در آخر به دلیل انتقال هاست می بایست NS دامنه خود را Update نمایید.

دیدگاه تو چیه؟ با ما در میون بزار

دیدگاه خود را ثبت کنید!
نام خود را وارد کنید