با رعایت اصول مناسب برای طراحی سایت رستوران، مشتریان میتوانند با منوی غذا، محیط رستوران، سبک کاری و خدمات ارائه شده در آن آشنا شوند.
به همین دلیل قصد داریم در این مقاله ۳ نکته اساسی در طراحی سایت رستوران را به شما معرفی کنیم تا حداکثر بازدهی را برای شما به همراه داشته باشد.

نکته اول:

استفاده از شبکه های اجتماعی:

سایت ها و شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارند که می توانید از طریق آن ها اخبار و اطلاعات خود را با مشتریان به اشتراک بگذارید و از این راه افراد بیشتری را با رستوران خود آشنا کنید. طراحی وب سایت رستوران باید به گونه ای باشد که امکان ایجاد و شکل دهی این ارتباطات را داشته باشد، در واقع می بایست بخشی از وب سایت به شبکه های اجتماعی اختصاص یابد تا مشتری بتواند غذاهای مورد علاقه خود و خدمات رستوران شما را با امکان اشتراک گذاری به دوستان خود معرفی نماید و این کار باعث جذب بیشتر مشتری شود.

استفاده از شبکه های اجتماعی درسایت رستوران

نکته دوم:

برای سایت خود عکس واقعی و با کیفیت از محصولاتتان تهیه کنید.

وجود منوی غذا ترجیحا همراه با قیمت و توضیح کیفیت و مواد غذایی به کار رفته در محصولات و عکاسی تبلیغاتی و حرفه ای از غذا ها و نوشیدنی های خود رستوران به صورت واقعی و ملموس و در عین حال وسوسه برانگیز و خوش مزه باشد. وجود عکس های واقعی از غذا های واقعی کمک بسیار زیادی در ایجاد حس اعتماد و اطمینان در بازدید کنندگان دارد. پس دقت داشته باشید که عکاسی واقعی از غذاهای رستوران و استفاده از این تصاویر در طراحی سایت رستوران و منوی رستوران نقش مهمی را در فروش و تبدیل بازدید کنندگان سایت به مشتریان دائمی و وفادار خواهد داشت.

خانه فینگرفود

نکته سوم:

فرم تماس با ما:

می توانید از ویژگی هایی همچون، معرفی سرآشپز و سوابق او، رعایت بهداشت و تمیزی در کلیه رستوران مخصوصا آَشپزخانه، دکور و فضای رستوران، کیفیت بالای مواد اولیه غذاها، نوع طبخ و پخت و دیگر ویژگی های رستوران برای معرفی خود در این صفحه استفاده نماییدهمچنین علاوه بر قرار دادن شماره تماس و آدرس، نقشه و کروکی محل رستوران را در صفحه تماس قرار دهید تا مشتریان به راحتی مکان شما را پیدا کنند و از سوالات تکراری درمورد آدرس و جای پارک رهایی یابید.

فرم تماس با ما

دیدگاه تو چیه؟ با ما در میون بزار

دیدگاه خود را ثبت کنید!
نام خود را وارد کنید