تولید و انتشار پست های عالی برای وبلاگ کسب و کار شما را به اندازه کافی رشد نخواهد داد. شما همچنین باید این پست های وبلاگ را برای جذب بازدیدکنندگان ترویج (promote) کنید. همواره لینک پست های خود را در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید، همچنین می توانید پست های وبلاگ را به یک ویدیو (فیلم) تبدیل کنید تا ترافیک بیشتری از YouTube دریافت کنید.

با بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر ماهانه فعال، تماشای ۱ میلیارد ساعت ویدئو در روز، یوتیوب یکی از موثرترین پلتفرم هایی است که می توانید از آن برای تولید ترافیک استفاده کنید و کسب و کار آنلاین خود را ارتقا دهید.

شما ساعت های زیادی را در نوشتن و ایجاد بهترین مطالب برای وبلاگ خود صرف می کنید. با این حال بسیاری از این پست های وبلاگ اغلب مورد بی توجی قرار می گیرند. از پست های قدیمی وبلاگ با تبدیل آنها به فیلم مجددا استفاده کنید و به راحتی استراتژی بازاریابی ویدئویی آغاز کنید.

نیازی به خرید تجهیزات دوربین فیلمبرداری گران قیمت و یا سرمایه گذاری در سازمان های تولید ویدئو وجود ندارد. شما شخصا و بدون صرف هیچ هزینه ای می توانید این فیلم ها را ایجاد کنید. با ما باشید.

4 راه برای تبدیل نوشته های وبلاگ به فیلم های یوتیوب

چگونگی تبدیل پست های وبلاگ به فیلم

نظرسنجی ها نشان می دهد که ۸۱ درصد از شرکت هایی که از بازاریابی ویدئویی در استراتژی تبلیغاتی خود استفاده می کنند، فروش خود را افزایش می دهند. نیازی به گفتن نیست، بازاریابی ویدئویی می تواند نتایج باور نکردنی برای رشد یک کسب و کار به ارمغان بیاورد.

با این حال، اگر شما یک شرکت کوچک یا یک وبلاگ نویس هستید، صرف زمان برای توسعه ویدیوها ممکن است برایتان مشکل باشد. شما باید یک نمایشنامه بنویسید، یک معرفی نامه ضبط کنید، صداگذاری کنید، ویدیو را ویرایش کنید و موارد بسیار دیگری. در نتیجه انجام این امر کار بسیار زمان بری است. اما شما مجبور نیستید که ساخت ویدیو را از طریق این فرآیند انجام دهید.

به سادگی از پست های موجود وبلاگ خود برای ایجاد ویدیوهایتان استفاده کنید. در ادامه به بررسی مواردی خواهیم پرداخت، که باید برای شروع انجام دهید.

  • یک پست عالی وبلاگ را انتخاب کنید.
  • لیستی از نکات کلیدی آن پست وبلاگ را ایجاد کنید.
  • برای ویدیوی خود با استفاده از آن نکات کلیدی یک متن نمایشنامه کوتاه ایجاد کنید.
  • برای ایجاد ویدیو از فیلم های ویدئویی و یا تصاویر رایگان استفاده کنید.
  • یک آهنگ موسیقی پس زمینه رایگان اضافه کنید.
  • سپس با استفاده از جلوه های متنی، نمایشنامه خود را به ویدیو اضافه کنید.

در ادامه چند فرایند که می توانید از آن برای تبدیل پست وبلاگ به ویدیو استفاده کنید را عنوان خواهیم کرد:

  1. از مایکروسافت پاورپوینت (Microsoft PowerPoint) استفاده کنید.

اگر هیچ تجربه ای در ایجاد فیلم ها ندارید، ساده ترین راه برای تبدیل یک پست وبلاگ به یک ویدیو ایجاد یک اسلایدشو (slideshow) و سپس تبدیل آن به یک ویدیو است. شما می توانید این کار را به راحتی و با استفاده از مایکروسافت پاورپوینت انجام دهید.

ابتدا باید یک ارائه مطلب (presentation) ایجاد کنید. با استفاده از پاراگراف های متن و زیر عنوان ها اسلایدهای جدید ایجاد کنید. سپس تصاویر و جلوه های انیمیشنی به اسلایدهای خود اضافه کنید.

هنگامی که ساخت اسلایدشو کامل شد، به مسیر File> Save & Send> بروید و گزینه Create A Video را انتخاب کنید. سپس می توانید کیفیت ویدیو را (تا ۴k) انتخاب کنید و اسلایدشو خود را به عنوان یک ویدیو اکسپورت (export) کنید.

  1. از یک ابزار آنلاین استفاده کنید.

اگر پاورپوینت ندارید یا رویکرد دیگری را برای ایجاد ویدیوهایتان ترجیح می دهید، ابزارهای آنلاین عالی بسیار زیادی وجود دارند که می توانید برای تبدیل پست های وبلاگ خود به ویدیو استفاده کنید. یکی از محبوب ترین ابزارهای ایجاد آنلاین ویدئو Lumen5 است.

Lumen5

Lumen5 یک ابزار مبتدی و ساده است که به شما کمک می کند تا پست های وبلاگ خود را به سادگی به فیلم تبدیل کنید. نکته عالی این ابزار این است که شما حتی نباید یک نمایش نامه بنویسید؛ این ابزار ایجاد ویدیو به طور خودکار نقاط کلیدی را از پست های وبلاگ شما دریافت می کند و در عرض چند دقیقه آنها را به ویدیو اضافه می کند.

پلان رایگان ارائه شده توسط Lumen5 به شما امکان می دهد که با استفاده از پست های وبلاگ خود فیلم ایجاد کنید و آنها را در کیفیت ۴۸۰p اکسپورت کنید. شما می توانید از آرم و رنگ های نام تجاری سفارشی خود نیز در فیلم استفاده کنید.

Lumen5 پست های وبلاگ را به سادگی به ویدیو تبدیل می کند. اما محدودیت هایی نیز دارد. به عنوان مثال، شما نمی توانید جلوه (effect) های مورد استفاده در فیلم را سفارشی سازی کنید و در پلان رایگان نیز نام تجاری Lumen5 به ویدیوهایتان اضافه می شود.

  1. از یک نرم افزار ویرایش ویدئو رایگان استفاده کنید.

حتی اگر انجام این کار بیشتر زمان ببرد، ایجاد ویدیو توسط شما، موثرترین راه برای تبلیغ نام تجاری خود به نحوی که می خواهید، است. شما می توانید افکت ها را سفارشی ساری کنید، محتوا را بنا به ترجیح خود اضافه و ویرایش کنید و نام تجاری سفارشی خود را بدون نیاز به پرداخت هزینه برای یک ابزار و یا یک ویرایشگر ویدئویی اضافه کنید.

نرم افزارهای ویرایش ویدئو رایگان زیادی وجود دارد که می توانید از آن برای ایجاد ویدیوهای شگفت انگیز استفاده کنید. به عنوان مثال Lightworks کاملا رایگان است. حتی مدیران بزرگ هالیوود نیز از آن برای ویرایش فیلم های بزرگ و با بودجه ای مانند سخنرانی پادشاه، گرگ وال استریت، جاده ای به سوی تباهی و موارد دیگر استفاده نموده اند.

آموزش های آنلاین بسیاری در مورد نحوه استفاده از Lightworks وجود دارد. شما می توانید از این آموزش ها برای یادگیری سریع اصول و شروع به ایجاد فیلم ها استفاده کنید.

در اینجا چند منبع بیشتر برای ایجاد فیلم ها توسط خودتان نام برده شده است:

  1. یک فریلنسر استخدام کنید.

اگر وقت کافی برای استفاده از هر ابزاری و یا ساخت فیلم با استفاده از پست های وبلاگ ندارید، می توانید شخص دیگری را برای این کار استخدام کنید. سیستم های Freelancing مانند پونیشا دارای تعداد زیادی از فریلنسرهایی هستند که در ایجاد انواع مختلف ویدیو از فیلم های توضیحی گرفته تا فیلم های محصولات، فیلم های متحرک و غیره متخصص هستند.

شما می توانید با صرف هزینه اندک، یک فریلنسر برای تبدیل پست های وبلاگ خود به ویدیو پیدا کنید. البته قیمت ساخت ویدیو بر اساس کیفیت آن متفاوت خواهد بود. اما، برای ساختن یک ویدیو با کیفیت بالا و سرگرم کننده از یک پست وبلاگ نیز نیاز به صرف هزینه زیادی نخواهید داشت.

در تولید و انتشار ویدیوها صبور باشید.

با استفاده از این استراتژی ها، می توانید پست های وبلاگ خود را در عرض چند دقیقه به ویدیو تبدیل کنید تا آن را در کانال یوتیوب یا صفحه فیس بوک خود آپلود کنید. اطمینان حاصل کنید که ویدیوهای خود را در پست های وبلاگ خود نیز جاسازی کنید تا به علاقه مندان وب سایت حق انتخاب چگونگی استفاده از محتوای آن را بدهید.

به یاد داشته باشید، دقیقا شبیه رشد یک وبلاگ، رشد یک کانال ویدئویی نیز زمان می برد. بنابراین، صبور باشید و برای جذب مشترکان بیشتر به کانال YouTube خود و نمایش های بیشتر به تولید ویدئو به طور مداوم ادامه دهید.

دیدگاه تو چیه؟ با ما در میون بزار

دیدگاه خود را ثبت کنید!
نام خود را وارد کنید