هنگامی که شما یک محصول یا خدمات آنلاین را به صورت آنلاین ارائه می دهید، به هر طریقی باید بازدیدکنندگان بیشتری را به مشتری تبدیل کنید. این به معنی استفاده از تصاویر برجسته، تنظیم قیمت مناسب و حتی درخواست از مشتریان گذشته برای ثبت نظرات خود و اشتراک آن با دیگر مخاطبان، می باشد.

توصیفات مشتریان یک استراتژی هوشمندانه هستند، زیرا راهی اثبات شده برای نشان دادن به مشتریان بالقوه است که شما یک فروشنده واقعی هستید. توصیفات و نظرات مشتریان نه تنها نشان می دهد که مردم از خدمات شما قدردانی می کنند، بلکه یک ذهنیت مثبت از شما برای بازدیدکنندگان نیز ایجاد می کند. در صورتی که بتوانید قادر به دریافت توصیفات از شخصیت های شناخته شده شوید، این موضوع می تواند فروش شما را به خوبی افزایش دهد.

در این مقاله قصد داریم به بررسی اینکه توصیفات مشتریان چیست و چرا شما باید از آنها استفاده کنید بپردازیم. سپس دو راه برای اجرای آنها در وب سایت تحت WordPress با استفاده از پلاگین معرفی می کنیم.

توصیفات مشتریان چیست (و چرا شما به آنها نیاز دارید)

توصیفات مشتری امروزه بسیار محبوب هستند. چرا که دستیابی به مشتریان گذشته و سوال در مورد اینکه آنها در مورد کار شما چطور فکر می کنند را آسان ساخته است. سپس با اجازه آنها می توانید نظرات و توصیفاتشان را با مشتریان بالقوه در وب سایت خود به اشتراک بگذارید.

در ابتدا این تکنیک ممکن است به یک حقه فروش شبیه باشد اما توصیفات مشتریان یا نظرات آنها یکی از مهمترین ابزارهایی هستند که شما برای افزایش درآمد کسب و کار خود باید استفاده کنید.

آنها به ایجاد اعتماد کمک می کنند. توصیفات مشتریان نشان می دهد که کاربران می توانند به شما اعتماد کنند و اثبات کنند که مشتریان فعلی شما از خدمات یا محصولات شما راضی هستند.

این نشان می دهد که شما قادر به ارائه پروژه به صورت کامل هستید. خرید آنلاین محصولات و یا خدمات هنوز هم برای بسیاری از مردم ترسناک است. توصیفات مشتریان ثابت می کنند که شما در گذشته نیز پروژه هایی را تکمیل کرده اید و یا خدماتی را ارائه داده اید.

شما می توانید فهرست مشتری خود را نشان دهید. اگر مشتریان شما وب سایت ها و یا شرکت های شناخته شده باشند، نمایش نام آنها می تواند اعتماد بازدید کننده را افزایش دهد.

به طور کلی، توصیفات مشتریان یک راه عالی برای افزایش تبدیل بازدیدکننده به سرمایه است. شما باید زمانی را صرف تماس با مشتریان کنید تا بپرسید که آیا خدمات شما را مثبت ارزیابی می کنند و آیا اجازه می دهند که نظرات آنها را به اشتراک بگذارید. اما توجه داشته باشید که قرار دادن توصیفات در سایت خیلی ساده نیست.

نحوه اضافه کردن توصیفات مشتریان به وردپرس (از ۲ طریق)

اگر تجربه سفارشی کردن تم های وردپرس داشته باشید، قطعا می توانید بخش توصیفات مشتریان را نیز در وب سایت خود ایجاد کنید. با این حال، ما توصیه می کنیم که برای استفاده از این ویژگی خاص از پلاگین ها استفاده کنید، زیرا تنظیمات و سفارشی سازی آنها آسان تر است. بعلاوه بعضی از آنها شما را قادر می سازد تا توصیفات خود را به صورت دسته ای مدیریت کنید، که می تواند بسیار مفید باشد.

  1. استفاده از پلاگین Strong Testimonials برای دریافت نظرات مشتریان

پلاگین های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد توصیف های حرفه ای برای وب سایت وردپرس خود استفاده کنید. افزونه Strong Testimonials یکی از موارد مورد علاقه ما است، زیرا یک ظاهر بسیار ساده و تر و تمیز را ارائه می دهد:

سبک حداقلی این افزونه آن را برای بسیاری از وب سایت ها مناسب می کند. اما اگر می خواهید هر جنبه ای از چگونگی نمایش توصیفات خود را سفارشی کنید، این گزینه ایده آل نیست. با این حال، هنگامی که بحث مدیریت توصیفات مشتریان به میان می آیند، Strong Testimonials واقعا کارآمد است، که این امر برای وب سایت هایی که کارهای زیادی انجام می دهند، ایده آل است.

برای ایجاد یک توصیف جدید، شما فقط باید پلاگین را نصب و فعال کنید. سپس از طریق داشبورد مدیریت وردپرس به مسیر  Testimonials > Add New وارد شوید.

در داخل، شما یک ویرایشگر متن ساده وردپرس با چند ویدجت سفارشی سازی شده برای اضافه کردن جزئیات کاربران مشاهده خواهید کرد. هنگامی که یک توصیف را ذخیره می کنید، می توانید آن را از مسیر Testimonials > All Testimonials بازبینی کنید.

هنگامی که توصیف را آماده نمایش نمودید، می توانید با استفاده از این کد کوتاه، آن را در هر جا از وب سایت خود که می خواهید، نمایش دهید:

[testimonial_view id = 1]

این مثال، البته، تنها برای نمایش اولین توصیف شما کار خواهد کرد. شما باید شماره ID را بسته به اینکه کدام توصیف را می خواهید نمایش دهید، به روز کنید. به جای آن، شما همچنین می توانید همه آنها را در یک زمان با قرار دادن کد کوتاه [testimonial_view] هر جا که بخواهید نشان دهید.

تا زمانی که بخواهید از پلاگین ها جهت نمایش توصیفات مشتریان خود استفاده کنید، ابزاری ساده تر از Strong Testimonials پیدا نخواهید کرد. با این حال، اگر میخواهید کنترل بیشتری بر چگونگی ظاهر عناصر خود داشته باشید، باید توصیه دوم را بررسی کنید.

  1. استفاده از پلاگین Testify برای گزینه های سفارشی سازی بیشتر

اگر میخواهید گزینه های بیشتری در مورد سفارشی کردن توصیفات خود داشته باشید، افزونه Testify گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این افزونه با تمامی پلاگین های برتر فرم تماس ادغام می شود و این امکان را فراهم می سازد که شما برای ایجاد توصیفات سفارشی، به راحتی از آنها استفاده کنید.

برای شروع با Testify، آن را نصب و فعال کنید، سپس به مسیر Testify > Add New Testimonial بروید. در داخل این گزینه، شما می توانید برای هر توصیف عنوان و نویسنده تنظیم کنید:

در خود محتوای توصیف، شما از ویرایشگر عادی وردپرس برای اضافه کردن نظرات مشتری خود استفاده می کنید. فقط به یاد داشته باشید قبل از انتشار آن تصویری مناسب برای آن توصیف تنظیم کنید.

اگر بخواهید چندین توصیف در یک صفحه یا پست اضافه کنید، این پلاگین بهتر کار می کند. هنگامی که می خواهید یک توصیف را به صفحه اضافه کنید، صفحه مدنظر خود را با استفاده از ویرایشگر وردپرس باز کنید. بر روی دکمه Insert Testify Testimonials shortcode موجود در بالای صفحه کلیک کنید:

سپس یک پنجره ظاهر خواهد شد، شامل طیف وسیعی از تنظیمات که برای بخش توصیفات شما می باشد. مواردی مانند نوع علامت های نقل قول که می خواهید نمایش دهید، اندازه تصاویر کوچک و …

پس از اتمام تنظیم بخش توصیفات خود، روی دکمه Insert کلیک کنید و یک shortcode جدید در ویرایشگر شما ظاهر می شود:

اگر نگاهی به صفحه وب سایت خود داشته باشید، تمام نظرات را در کنار یکدیگر مشاهده خواهید کرد:

شما همچنین می توانید از طریق مسیر Testify > Customize tab سبک های توصیفات را سفارشی سازی کنید. در این منو، شما قادر خواهید بود فونت های مورد استفاده، رنگ ها و موارد دیگر را تغییر دهید.

نتیجه گیری

توصیفات مشتریان یک عنصر محبوب در سرویس ها و وب سایت های تجارت الکترونیک است زیرا آنها واقعا کارآمد هستند. با چند خط و یک عکس خوب، می توانید مشتریان بالقوه را مطمئن کنید که شما فروشنده واقعی هستید و ثابت می کنید که شما همیشه به وعده های خود عمل می کنید. البته، درخواست از مشتریان گذشته برای اعلام نظر و توصیف خود از خدمات و محصولات شما کار خیلی ساده ای نیست، اما ارزش تلاش را دارد.

هنگامی که از وردپرس برای ساخت سایت خود استفاده نموده اید، روش های متعددی برای اضافه نمودن توصیفات مشتریان وجود دارد. با این حال، ما توصیه می کنیم که در این خصوص از افزونه ها به دلیل ساده بودن سفارشی سازی استفاده کنید. دو انتخاب برتر در زیر عنوان شده اند:

  • Strong Testimonials: یک راه حل ساده برای اجرای ظریف بخش توصیفات مشتریان در وب سایت شما.
  • Testify: اگر می خواهید کنترل کامل بر سبک های توصیفات خود را داشته باشید.

آیا در مورد چگونگی اضافه کردن توصیفات مشتریان به وب سایت وردپرس سؤالی دارید؟ در زیر و در بخش نظرات آن را عنوان نمایید.

دیدگاه تو چیه؟ با ما در میون بزار

دیدگاه خود را ثبت کنید!
نام خود را وارد کنید