مشتریان میزبانی وردپرس در هنگام انتخاب پلان میزبانی مناسب، با سوالات زیادی مواجه می شوند. انتخاب شرکت میزبانی وردپرس مناسب برای وب سایت تخت وردپرس تصمیم مهمی است. کارشناسان صاحب سایت ها را به استفاده از امن ترین شرکت میزبانی وب در دسترس تشویق می کنند، چرا که آسیب پذیری سیستم های مدیریت محتوا مخصوصا زمانی که افزونه ها و فایل های هسته ای به روز نمی شوند، بسیار بالا است. با این حال، امنیت بالا در کنار عملکرد مناسب که یکی دیگر از مولفه های مهم موفقیت وردپرس است، تکمیل می شود.

این پلت فرم برای کار با حداکثر سرعت، نیاز به پیکربندی بهینه سازی شده سخت افزار و نرم افزار دارد. بنابراین، بهترین ارائه دهندگان خدمات میزبانی وردپرس بهترین حالت امنیت و عملکرد را در اختیار شما می گذارند تا میزبانی وب سایت شما به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

در ادامه پنج ویژگی کلیدی برای انتخاب میزبانی وردپرس بررسی شده است:

  1. هاردهای قدرتمد SSD بارگزاری محتوا را تا ۲۰ برابر سریعتر انجام می دهد.

ارائه دهندگان خدمات میزبانی، از جمله مسیرهاست، روی زیرساخت های مدرن سرمایه گذاری کرده و از درایوهای با کارایی بالا استفاده می کنند و به طور کلی هر کاری انجام می دهند تا سرعت لود سایت های مشتریانشان، سریع تر شود. دستگاه های ذخیره سازی با کارایی بالا می توانند سرعت لود وب سایت ها را به میزان قابل توجهی سریع تر از هارد دیسک های معمولی کنند. به عنوان مثال SSD ها به جای استفاده از یک دیسک که به سرعت در حال چرخش است، اطلاعات را در تراشه های فلش مموری به هم پیوسته ذخیره می کنند، این امر باعث می شود که درایو ها سریع تر، قابل اعتماد تر و با دوام تر باشند. سخت افزار جدیدتر ممکن است کمی گران تر باشد و البته SSD ها دارای ظرفیت های کوچکتری نسبت به HDD ها هستند، با این وجود نکات مثبت زیادی دارند. به طور کلی هاردهایی همچون SSD ها یک راه بسیار مقرون به صرفه و آسان برای بهبود عملکرد سایت شما هستند.

  1. گواهینامه های SSL بدون کاهش سرعت باعث افزایش امنیت سایت شما می شود.

سرعت کاملا بی ارزش است اگر شما اطلاعات حساس خود را به جهان افشا کنید. گواهینامه های SSL، که بر پروتکل HTTPS متکی هستند، از صاحبان سایت (و خوانندگان، بازدید کنندگان و مشتریان آنها) با رمزگذاری ارتباطات بین مرورگرهای وب و سرورها محافظت می کنند.

تا سال ۲۰۱۷، بیش از نیمی از کل ترافیک اینترنت رمزگذاری شده بود، که نشان دهنده گسترش پذیرش و استفاده از گواهینامه SSL است. بسیاری از میزبان ها، از جمله میزبانی مسیرهاست، به مشتریان گواهینامه SSL خصوصی رایگان ارائه می دهند. این ویژگی به ویژه برای کسانی که به دنبال راه اندازی وب سایت های تجارت الکترونیک هستند و یا داده های حساس و خصوصی سروکار دارند، مفید است.

پیاده سازی های معمولی لایه اضافه حریم خصوصی، سرعت وب سایت ها را تا حدودی کاهش می دهد، اما نصب و تنظیمات مدرنتر موجب به حداقل رساندن تاثیر بارگزاری صفحات می شود و ممکن است به شما در جذب بازدیدکنندگان بیشتر کمک کند. گوگل به وب سایت هایی که از رمزگذاری HTTPS استفاده می کنند، جایگاه بالاتری در نتایج جستجو می دهد و حتی اخیرا اعلام کرده که مرورگر کروم به زودی سایت های رمزگذاری نشده را در ناحیه URL به صورت نا امن نمایش خواهد داد.

  1. ارتقاء عملکرد به طور متوسط ​​ذخیره سازی و زبان های مدرن

علاوه بر SSD ها و SSL ها، میزبانی وب مسیرهاست و سایر شرکت های ارائه دهنده میزبانی وردپرس، اغلب برنامه های اضافی و اصلاحاتی را برای افزایش سرعت وب سایت شما ارائه می دهند.

هنگامی که بحث بهینه سازی عملکرد وردپرس به میان می آید، قابلیت ذخیره سازی (caching) برای سیستم مدیریت محتوا بسیار مهم است. به جای ارسال چندین کوئری به یک پایگاه داده وب سایت برای جمع آوری و نمایش اطلاعات پویا، ذخیره سازی نسخه های استاتیکی از صفحات وب را ایجاد می کند که می تواند بسیار سریعتر بارگذاری شود.

در این خصوص مجموعه متعددی از پلاگین ها برای ذخیره سازی کش وردپرس وجود دارد. تنظیمات پیش فرض به خوبی کار می کنند، اما برای استفاده بهتر و پیشرفته تر، می توانید از پلاگین های موجود در این زمینه بهره ببرید.

علاوه بر ذخیره سازی، پیشرفت های فنی دیگری نیز برای یک شرکت میزبانی می تواند ضروری باشد. نسخه های مدرن نرم افزار (به ویژه PHP در پشت وردپرس) و سخت افزار وب سرور تقریبا همیشه خدمات را سریع تر از محصولات قدیمی ارائه می دهند.

  1. محافظت از اطلاعات شما با پشتیبان گیری، اسکن های ضد بدافزار و پلاگین های امنیتی

درست همانطور که میزبان وب شما نقش مهمی در عملکرد وب سایت شما ایفا می کند، همچنین در محافظت از فایل ها و اطلاعات شخصی شما نیز، جایگاه مهمی دارند. امنیت در انواع وب سایت ها، چه بزرگ و چه کوچک، می تواند موضوع بسیار تاثیر گذاری باشد. اول از همه، یک میزبانی وردپرس با کیفیت، امکان به روز رسانی خودکار هسته وردپرس و یا پلاگین ها را فراهم می کند. شما می توانید به راحتی backend وردپرس را برای انجام این کار پیکربندی کنید. در مسیرهاست، مشتریان می توانند از نرم افزارهای تشخیص بدافزار و نفوذ، همچنین یک فایروال تحت وب از پیش پیکربندی شده و پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته استفاده کنند.

در خارج از وردپرس نیز، پشتیبان گیری اتوماتیک و مکرر یک شبکه ایمنی بسیار عالی را فراهم می کند. در صورتی که به روز رسانی روی ظاهر یا قابلیت سایت تاثیر بگذارد، شما می توانید با استفاده از نسخه بک آپ، به آخرین نسخه قبل از بروز مشکل بازگردانید.

  1. خدمات پشتیبانی و مدیریت سرویس بسیار حرفه ای برای کمک به حل مشکلات

در صورت تردید در مورد نحوه بهینه سازی سرعت و امنیت سایت وردپرس، باید بتوانید به افرادی که از سرورهای شما نگهداری می کنند، تکیه کنید. با توجه به محبوبیت گسترده وردپرس، شرکت های میزبانی به طور مرتب کارشناسانی را که در چگونگی اجرای سیستم های مدیریت محتوا به طور موثر خبره هستند، استخدام می کنند و بدین ترتیب خدمات میزبانی وردپرس را به صورت مدیریت شده به مشتریان ارائه می دهند.

با این حال میزبانی مدیریت شده وردپرس می تواند در شرکت های مختلف معنای متفاوتی دهد، بنابراین قبل از پذیرفتن هر چیزی، باید شرایط، قوانین و مقررات آن شرکت را به خوبی مطالعه کنید. مدیریت سرور به طور معمول فقط شامل به روز رسانی ها و patch های سیستم عامل می شود، در حالی که خدمات Full Service وردپرس می تواند شامل به روز رسانی خودکار، نظارت امنیتی و مشاوره فردی باشد.

میزبانی مدیریت شده صاحبان سایت را از تعمیر و نگهداری روزمره آزاد می کند، به این ترتیب آنها می توانند بر روی ساخت و گسترش کسب و کار یا وب سایت خود تمرکز کنند. مشتریان مسیرهاست در هر زمانی که بخواهند می توانند از طریق برقراری ارتباط با پشتیبانی فنی تمامی مشکلات فنی و سوالات خود را در خصوص سرویس های میزبانی مطرح و به نتیجه مطلوب خود دست یابند.

 

دیدگاه تو چیه؟ با ما در میون بزار

دیدگاه خود را ثبت کنید!
نام خود را وارد کنید